perjantai 23. lokakuuta 2015

Uusi Aamunkoi.

 Ja se uusi aamunkoi vielä kerran toivon meille tuoda voi
 Minä kuljen kanssas samaa puolta, lupaan sulle sen
 Tiedä en minäkään, kuinka täältä eteenpäin me selvitään
 Tulkoon rikkautta, huolta, tulkoon täysi huominen
 En oo sen voimakkaampi kuin oot sinäkään
Mutta tiedän sen, kun heräät aamuun uuteen, huomaat viereltäs en mennyt mihinkään

Uusi aamunkoi - Suvi Teräsniska

Tauko kirjottamisesta tai ylipäätään koko blogista on tehnyt hyvää. Vanhoja kuvia selatessa iski ikävä. Vaikka tekstiä ei aina synny ja päivitykset tulee milloin mikäkin en koe, että minun on otettava tästä mtn ressiä.

Oon muuttanu Savoon, oon alottanu uuden koulun, oon saanu töitä ja mulla pyyhkii aikas hyvin. Voisin kirjoittaa oman kuulumis postauksen lähi päivinä sekä voisin kaivaa kameran pitkästä aikaa esiin ja siirtyä sen kanssa ulos. Paljon on kerinnyt tapahtua niin iloisia kuin surullisia asioita, on itketty ja naurettu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti